پیام زیبای کروس و عذرخواهی از پدری: ببخشید!

پیام زیبای کروس و عذرخواهی از پدری: ببخشید!

پایگاه خبری فوتبال - تونی کروس یک روز پس از آخرین بازی حرفه ای دوران فوتبالش و شکست آلمان مقابل اسپانیا در وقت اضافه در مرحله یک چهارم نهایی یورو، پیامی احساسی منتشر کرد. 

وی نوشت:" در روز 29 سپتامبر 2023، تلفن همراهم زنگ خورد. کسی که زنگ زده بود، یولیان ناگلسمن بود. دلیلش؟ بازگشت به تیم ملی. اولین چیزی که به ذهنم آمد این بود :" احمق نباش!" اولین تفکر درون قلبم اما این بود:" لعنت، بله!" و در نهایت با قلبم تصمیم گرفتم." اولین فکرم  در امروز، ششم ژولای 2024 این است: "خوشحالم که این کار را کردم." هر چند که  غم و حفره ای که از زمان سوت پایان بازی دیروز ایجاد شده است. اما انتظارش را نداشتم که در چنین مدت کمی این فرصت واقع گرایانه را برای کسب جام داشته باشم و یک بار دیگر در سطح بهترین ها باشم. به همین خاطر به کاری که برای تیم کردم، افتخار می کنم و کل آلمان نیز همین طور هستند. به شکل ویژه ای از شما تشکر می کنم که این  مکان را این قدر خاص کردید. از نظر شخصی دوست دارم که از تاثیر واقعی و محبت شما تشکر کنم که در ماه های اخیر خیلی خاص بوده است. این خیلی خاص بود." 

کروس در پیام خود نوشته است:" در پایان یک درخواست را دارم: حالا که تیم ملی آلمان برگشته، ما را رها نکنید! مسیر این تیم باید ادامه پیدا کند. اگر حتی در بدترین شرایط هم از ما حمایت کنید، خیلی به ما کمک خواهد کرد چرا که می توانم یک چیز را به شما تضمین بدهم: این گروه از اشخاص بزرگ همه تلاش خود را خواهند کرد تا موفق شوند. آلمان، یک بار دیگر آلمان می شود. به همین خاطر همچنان برای من خیلی مهم است که از پدری عذرخواهی کنم و امیدوارم که به زودی حالش خوب شود. هدفم این نبود که به او ضربه بزنم. امیدوارم که یک ریکاوری سریع را داشته باشی. بازیکن بزرگی هستی."

4125