واکنش هافبک بارسلونا به عذرخواهی کروس

واکنش هافبک بارسلونا به عذرخواهی کروس

پایگاه خبری فوتبالی - پدری به علت مصدومیت ادامه یورو را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، هافبک بارسلونا با تکل تونی کروس در بازی آلمان و اسپانیا دچار مصدومیت شد. کروس در پیامی از پدری عذرخواهی کرد و اعلام کرد که قصد بمصدوم کردنش را نداشته است و حالا بازیکن اسپانیایی نیز پاسخ او را داده است. 

پدری در پیامی نوشت:" برای یورو به آلمان آمدم و تا پایان ادامه خواهم داد چرا که تردیدی نداشته باشید که رویا ادامه خواهد داشت. این هفته باید به حمایت بپردازم و به شکل دیگری به این خانواده بزرگ حمایت کنم. حمایت شما خارق العاده بوده است. لحظات سختی را داشتیم و مسیر  بازگشت از حالا شروع می شود تا به زودی در بارسا در بهترین شرایط باشیم. ممنون از کروس به خاطر پیامت. فوتبال همین است و این اتفاقات رخ  می دهند. دوران فوتبال و جامهایت تا همیشه باقی می مانند. فقط می خواهم یک چیز بگویم: به پیش اسپانیا."

بدین ترتیب پدری با وجود مصدومیت تا پایان مسابقات در کنار اعضای تیم  ملی اسپانیا می ماند. وی ریکاوری خود را در اردوی همین تیم آغاز می کند. او احتمالا در شروع فصل جدید نمی تواند برای بارسلونا بازی کند. این بازیکن در سالهای اخیر با مصدومیت های زیادی مواجه شده و بدین ترتیب فلیک نمی تواند در پیش فصل روی او حساب کند.

4125