اخبار تکمیلی از اخراج نکونام و حضور گزینه بلغاری در تهران؛ پتف صبح امروز با مدیران هلدینگ خلیج فارس جلسه دارد!

اخبار تکمیلی از اخراج نکونام و حضور گزینه بلغاری در تهران؛ پتف صبح امروز با مدیران هلدینگ خلیج فارس جلسه دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه سرمربیگری استقلال ساعت 11 صبح امروز با مدیران این باشگاه و هلدینگ خلیج فارس جلسه دارد!

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش بود که «فوتبالی» به عنوان اولین رسانه خبر داد کار جواد نکونام در استقلال به پایان رسیده است و در چند ساعت آینده برکنار خواهد شد. رسانه ها و شبکه های اجتماعی نزدیک به جواد نکونام هم با واکنش هایی خبر برکناری او را از سرمربیگری استقلال تایید کرده اند!

فوتبالی از جانشین نکونام رونمایی کرد و خبر داد که «ایویلو پتف» بلغاری در چند ساعت آینده وارد تهران می‌شود تا هدایت استقلال را رسما بر عهده بگیرد.

طبق آخرین خبرها حداکثر تا ظهر امروز، ایویلو پتف شانس زیادی دارد تا به صورت رسمی جانشین جواد نکونام می‌شود.

ظاهرا معمر یوشوویچ، همان ایجنتی که بازیکنان بوسنیایی را به استقلال و احمد شهریاری رییس هیات مدیره استقلال داد با ایویلو پتف، نناد بلیتسا، بیلیچ و چند گزینه دیگر از کرواسی، صربستان، بوسنی، رومانی و بلغارستان مذاکره و در نهایت با پتف بلغاری توافق های اولیه انجام شده است. معمر یوشوویچ، سالها پیش در باشگاه صباباتری، مترجم لوکا بوناچیچ سرمربی آن زمان صباباتری بود. صبایی که در آن زمان مدیرعاملش همین احمد شهریاری بود.

در هر حال بر اساس آخرین اخبار پتف با اولین پرواز خودش را از صوفیه بلغارستان به استانبول ترکیه رساند و صبح امروز از ترکیه به تهران می‌آید تا برای ساعت 11 صبح در جلسه خصوصی با مدیران استقلال و هلدینگ شرکت کند. 

مدیران استقلال تمام کارهای مربوط به استقبال از این سرمربی بلغاری را تقسیم کرده‌اند و البته ویزای او هم به صورت مخفیانه صادر شده و کارمندان بخش بین الملل باشگاه هم از این حضور یکهویی بی خبر بوده اند تا همین امروز جابه جایی در استقلال انجام شود. 

اما در حالی که همه منتظر اعلام رسمی این خبر هستند فعلا رسانه رسمی باشگاه استقلال خبری در این باره منتشر نکرده است. در عوض باشگاه ترجیح داد به جای انتشار خبر رسمی، در اقدامی مشترک با باشگاه اوساسونا تولد جواد نکونام را به او تبریک بگوید.

اما سایت خبر ورزشی در این باره نوشته است شایعه شده این رفتار دوگانه مربوط به فرشید سمیعی است که از یک سو همداستان با هلدینگ برای حذف نکونام تلاش می‌کند و از سمت دیگر برای نکونام در نقش حامی و دلباخته او بازی می‌کند!

1359