علت جدایی گوهری از زبان سرمربی پرسپولیس

علت جدایی گوهری از زبان سرمربی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل‌محمدی علت جدایی دروازه‌بان دوم این تیم را شرح داد.

به گزارش فوتبالی، احمد گوهری پس از دو فصل کاملا متفاوتی که در پرسپولیس تجربه کرد، از این تیم جدا شد و به اراک رفت تا شاگرد مجتبی حسینی شود. گوهری در حالی به آلومینیوم پیوست که با درخشش حامد لک را مجبور به جدایی کرد اما بازگشت بیرانوند، او را به نیمکت پیچ کرد.

گوهری که دروازه‌بانی کاملا بی‌حاشیه است، حرفی از دوران پرسپولیس خود نزد و آرام‌وبی‌سرصدا راهی اراک شد. با این وجود در خصوص جدایی او از یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از مصاف با آلومینیوم پرسیده شد؛ سرمربی سرخ‌ها هم علت جدایی گوهری را اینطور گفت: " گوهری خیلی دوست داشت امسال بازی کند. با توجه به حضور علی بیرانوند این فضا محدود شده بود. از آن طرف هم او گلر بزرگسال بود و با رفتنش یک جا برای ما باز شد. هر بازیکنی که می‌آید و می‌رود ما به لیست نگاه می‌کنیم و نسبت به وضعیتش نگاه می‌کنیم."

گوهری فرصت خوبی برای نشان دادن شایستگی‌هایش در آلومینیوم دارد. حالا که پورحمیدی از جمع سفیدوسبزهای اراکی رفته، گوهری انتخاب نخست حسینی برای چهارچوب دروازه خواهد بود. جالب اینکه گوهری احتمالا اولین بازی رسمی خود برای آلومینیوم را مقابل تیم سابقش یعنی پرسپولیس انجام خواهد داد.

2509