3 سنگربان برتر دنیا از نگاه ستاره بارسلونا

3 سنگربان برتر دنیا از نگاه ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن سنگربان آلمانی بارسلونا، 3 دروازه بان برتر دنیا را نام برد و جالب این است که اسمی از خودش به زبان نیاورد. 

به گزارش فوتبالی، مارک آندره ترشتگن 10 سال است که در بارسلونا حضور دارد و از دروازه این تیم محافظت می کند. این گلر آلمانی زمانی به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان دنیا شناخته می شود. همچنین او یکی از بهترین رکوردهای دفاعی را در فصل گذشته ثبت کرد. حالا ترشتگن در مصاحبه ای با رسانه رسمی بارسلونا، 3 دروازه بان دنیا را نام برد.

به نقل از سایت گل، ترشتگن در این مصاحبه گفت: "من نامی از خودم نمی برم. تیبو کورتوا کار فوق العاده ای در رئال مادرید انجام می دهد. سال گذشته و قبل تر از آن، ادرسون نیز نمایش بی نظیری داشت. من می توانم اسم های زیادی نام ببرم. البته الکس رمیرو را نیز دوست دارم. او در چند سال اخیر بسیار خوب بوده و به عنوان یک انسان نیز او را خیلی دوست دارم."

ادرسون و کورتوا نام هایی هستند که در هر بحثی راجع به بهترین دروازه بان دنیا، مطرح می شوند. با این حال، نام الکس رمیرو، دروازه بان رئال سوسیداد یک سورپرایز بزرگ بود و نشان می دهد که مارک آندره ترشتگن، واقعا کار او را قبول دارد.

4416