هشدار جدی اسطوره رئال مادرید به امباپه

هشدار جدی اسطوره رئال مادرید به امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - گوتی هرناندز اسطوره رئال مادرید به کیلیان امباپه هشدار داد که اگر قراردادش را با پاریسن ژرمن تمدید کند، لوس بلانکوس به سراغ ارلینگ هالند خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، بعد از مذاکرات صلح آمیز کیلیان امباپه با ناصر الخلیفی، این ستاره فرانسوی به تمرینات پاریسن ژرمن بازگشت. بنابر گزارش ها، هیچ صحبتی مبنی بر تمدید قرارداد امباپه نشده و این بازیکن حاضر است پاداش وفاداری اش را ببخشد تا سال آینده به صورت مجانی به رئال مادرید برود. اگرچه پی اس جی هنوز می خواهد قرارداد امباپه را تمدید کند تا از فروش قهرمان جام جهانی، پولی به جیب بزند، اما به نظر می رسد تا رسیدن به توافق، فاصله زیادی است. 

با این حال اگر امباپه چرخشی 180 درجه ای داشته باشد، گوتی اسطوره رئال مادرید به او هشدار داد که در صورت افتادن چنین اتفاقی، پرز قید خرید او را خواهد زد. او به ال چیرینگیتو گفت: "من دوست دارم امباپه را در پیراهن رئال مادرید ببینم، اما اگر او قراردادش را با پی اس جی تمدید کند، ثابت می کند که امباپه فقط برای پول بازی خواهد کرد. در صورت تمدید قرارداد امباپه با پاریسن ژرمن در این تابستان، رئال مادرید برای خرید هالند اقدام خواهد کرد."

4416