تهدید پایانِ فصلِ سپاهان؛ این 5 ستاره آزاد می‌شوند

تهدید پایانِ فصلِ سپاهان؛ این 5 ستاره آزاد می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی – امسال به دلیل قانون سقف قراردادها، کار تمدید قرارداد بازیکنان در میانه فصل کار بسیار سختی است.

به گزارش فوتبالی، تیم سپاهان علیرغم شکست در بازی آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان، توانست به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم و تنها نماینده ایران مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت صعود کند. 

با پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، حالا سپاهان به لیگ برمی‌گردد و تا مدتی خبر از حضور در رقابت‌هایی آسیایی نیست. سپاهان در اولین بازی‌اش در لیگ پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، میزبان تیم مس رفسنجان است.

اما اخیرا خبری منتشر شده که باعث نگرانی هواداران سپاهان شده است. البته این نگرانی مربوط به این فصل نیست بلکه برای پایان فصل و شروع مسابقات فصل بعدی است. 

ماجرا این است که قرارداد 5 بازیکن کلیدی و مهم سپاهان در انتهای همین فصل به پایان می‌رسد. رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده و محمد کریمی بازیکنانی هستند که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند بود.

در این بین زکی‌پور مدتی پیش مصاحبه‌ای انجام داد که بوی جدایی در پایان فصل می‌داد. زکی‌پور گفته بود: «قراردادم پایان فصل تمام می‌شود و امیدوارم آخرین سال حضورم در سپاهان با قهرمانی تیم و خوشحالی دل هواداران و مردم اصفهان همراه باشد.» 

البته باشگاه سپاهان نشان داده است که بازیکنان کلیدی‌اش را از دست نمی‌دهد و حتی اجازه نمی‌دهد کار تمدید قراردادها به اواخر فصل بکشد. اما امسال به دلیل مساله سقف قراردادها کار بسیار مشکل شده است.

حالا باید دید باشگاه اصفهانی که اخیرا تغییرات مدیریتی را هم تجربه کرده است با این چالش چطور مقابله خواهد کرد.

1359