کاپیتان منچستریونایتد عمداً محروم شد تا از بازی مقابل لیورپول فرار کند؟

کاپیتان منچستریونایتد عمداً محروم شد تا از بازی مقابل لیورپول فرار کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ریچارد کیز مجری شبکه بین اسپورت مدعی شد که برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد عمدا کارت گرفته و محروم شده تا در بازی هفته آینده مقابل لیورپول حضور پیدا نکند!

به گزارش فوتبالی، در آخرین لحظات شکست تحقیرآمیز یونایتد مقابل بورنموث با نتیجه سه بر صفر، فرناندز به علت بی توجهی به داور، توسط پیتر بنکس داور بازی کارت زرد گرفت.  این کارت بی دلیل در فاصله شش دقیقه مانده به پایان، پنجمین کارت زرد فصل برونو بود و بدین ترتیب این بازیکن از بازی هفته آینده در آنفیلد محروم شد.

فرناندز در که پنج بازی اول خود در لیگ انگلیس سه کارت زرد گرفته بود، کارت زرد دیگرش را هم در بازی مقابل منچسترسیتی دریافت کرده بود. فصل گذشته یونایتد مقابل لیورپول هفت گل دریافت کرده بود و فرناندز با این کارت زرد، در مقابل تیم کلوپ حضور پیدا نمی کند.

اندی گری و ریچارد کیز مجریان شبکه بین اسپورت در پایان بازی در مورد کارت زرد برونو با هم گفتگو کردند که کیز گفت:" خاطره یونایتد از بازی فصل گذشته در آنفیلد خوب نبود و برونو شب وحشتناکی را داشت. اگر از من بپرسید آیا کاپیتان منچستریونایتد عمدا کارت زرد گرفت تا در بازی هفته آینده تیمش در آنفیلد حضور نداشته باشد، باید بگویم که امیدوارم این طور نباشد. برایم ناخوشایند است که  یک بازیکن چنین تصمیمی گرفته باشد." 

4125