محمد کریمی: امیدوارم بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم

محمد کریمی: امیدوارم بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم

پایگاه خبری فوتبالی – کاپیتان سپاهان امیدوار است که دوباره به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش فوتبالی، سپاهان پس از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در اولین بازی‌اش در لیگ برتر، برد پرگلی مقابل مس رفسنجان کسب کرد. صحبتهای خبرنگار فوتبالی با محمد کریمی از همین بازی شروع شد:" نیمه اول، بازی سخت بود. مس فقط ضد حمله می‌زد و میخواست از اشتباهات ما به نفع خودش استفاده کند. نیمه اول را بدون گل به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم موفق شدیم گل بزنیم."

کریمی دوست داشت پرسپولیس و نساجی را هم در مرحله بعدی لیگ قهرمانان ببیند:" دوست داشتم دو نماینده دیگر هم صعود می‌کردند و این به نفع فوتبال ایران بود. نساجی که اولین دوره حضورش در لیگ قهرمانان بود و انتظار زیادی نمی‌رفت که بتواند صعود کند. پرسپولیس شانس بیشتری داشت و هوادارانش به صعود امید داشتند که متاسفانه حذف شد."

حالا که سپاهان به مرحله بعد صعود کرده، با یکی از سه تیم الهلال، النصر و العین در مرحله یک هشتم نهایی بازی خواهد کرد.  توضیح کریمی در این زمینه را بخوانید:" هر سه تیم، تیمهای قوی هستند و بازی کردن جلوی این تیمها سخت است. به نظرم الهلال و النصر با توجه به ستاره‌هایشان تیمهای بهتری هستند."

کریمی مثل سایر سپاهانی‌ها، هنوز نتوانسته با حکم صادرشده درباره بازی برگزارنشده این تیم مقابل الاتحاد عربستان در اصفهان کنار بیاید:" باید در زمینِ فوتبال نتیجه مشخص می‌شد. عادلانه نیست که خارج از زمین سه امتیاز به حریف بدهیم. به نظرم اگر بازی تکرار می‌شد، خیلی بهتر بود."

در روزهایی که شایعاتی درباره علاقه برخی تیمهای پرتغالی به همکاری با ژوزه مورایس منتشر شده، نظر کاپیتان درباره سرمربی‌اش می‌‎تواند جالب باشد:" کار کردن با مورایس هم خوب است و هم سخت. خوب به این دلیل که با بازیکنان رفیق است. سختی‌اش به این دلیل که تفکرات به خصوصی دارد و ممکن است هر بازی تفکراتش تغییر کند."

بخش آخر صحبتهای کریمی، درباره تیم ملی است. کاپیتان سپاهان که بازیکن مورد علاقه قلعه‌نویی محسوب می‌شود، سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و در بازی مقابل کنیا هم به میدان رفت. کریمی درباره این موضوع می‌گوید:" با توجه به شناختی که آقای قلعه‌نویی نسبت به من دارد امیدوارم که بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم. باعث افتخار من است که برای تیم ملی بازی کنم و افتخار کسب کنم."

6768