عجیب و غریب در اصفهان؛ هت‌تریک در اخراج در نقش جهان! (ویدیو)

عجیب و غریب در اصفهان؛ هت‌تریک در اخراج در نقش جهان! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان با سه بازیکن اخراجی و با هشت بازیکن به انتهای بازی با آلومینیوم اراک رسید.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در روز تساوی استقلال در سیرجان برابر گل‌گهر نتوانست از پس آلومینیوم اراک در خانه خودی بربیاید و با یک گل شکست خورد؛ شکستی که باتوجه به وضعیت آماده تیم ژوزه مورایس کمی دور از انتظار بود.

اما عجیب‌تر از شکست خانگی سپاهان، اتفاقاتی بود که در ده دقیقه پایانی مسابقه رخ داد.

در شرایطی که طلایی‌پوشان با یک گل از میهمان خود عقب بودند، رضا اسدی در دقیقه 83 با خطا روی بازیکن حریف کارت زرد دوم را گرفته و از زمین بازی اخراج شد. اخراجی که اعتراض نیمکت‌نشینان سپاهان را هم در پی داشت و وحید کاظمی یک نفر هم از روی نیمکت این تیم را با کارت قرمز روبه‌رو کرد.

درست یک دقیقه پس از این اتفاق داور جنجالی بازی دومین کارت زرد را به برایان دابو نشان داد تا هافبک بورکینافاسویی هم از بازی اخراج شود و با دست زدن برای داور، به اخراجش واکنش نشان دهد و سپاهان در عرض دو دقیقه دو بازیکن اخراجی داشته باشد.

اما این پایان کار نبود و وحید کاظمی دقایقی دیگر و در دقیقه ۹۴ کارت زرد دوم را به سید محمد کریمی کاپیتان طلایی‌پوشان نشان داد و او را هم اخراج کرد تا علاوه بر اینکه تصویربردار مسابقه چهره بهت‌زده ژوزه مورایس را نشان دهد، گزارشگر اصفهانی هم از فرط تعجب کنایه‌هایی را به قاضی میدان زده باشد.

اخراج سه بازیکن سپاهان در ده دقیقه پایانی مسابقه با آلومینیوم

با این اتفاق و هت‌تریک در اخراج در ۱۱ دقیقه سپاهان در بازی بعدی هم کار بسیار سختی را خواهد داشت و مورایس در بازی معوقه با گل‌گهر که دیدار بعدی اصفهانی‌هاست نمی‌تواند از سه بازیکن اصلی خود یعنی رضا اسدی، برایان دابو و سید محمد کریمی استفاده کند.

1997