علاقه شدید الهلال به جذب کاپیتان منچستریونایتد

علاقه شدید الهلال به جذب کاپیتان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، پیشنهاد بزرگ الهلال را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، با اینکه برونو فرناندز، پیشنهاد نجومی الهلال را در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه رد کرده، اما به نظر می‌رسد که این باشگاه عربستانی قصد دارد مجددا در تابستان به این بازیکن پرتغالی پیشنهاد خود را ارائه کند تا شاید در نهایت موفق شود با تکیه بر سرمایه هنگفتی که در اختیار دارد، کاپیتان شیاطین سرخ را به ریاض بیاورد. 

این بازی‌ساز پرتغالی پس از پیوستن به منچستریونایتد با مبلغ حدودی 68 میلیون پوند در ژانویه 2020، احساس می‌کند که هنوز کارهای بیشتری در این باشگاه برای انجام دادن دارد. با وجود پاسخ منفی فرناندز به الهلالی‌ها، علاقه این باشگاه عربستانی اصلا کم نشده و آنها قصد دارند در تابستان رویکرد دیگری را برای جذب برونو به کار بگیرند.

الهلال در 12 ماه گذشته با چند بازیکن سرشناس فوتبال از تیم‌های اروپایی قرارداد امضا کرده است. بازیکنانی شامل روبن نئوس، ساویچ، کالیدو کولیبالی، نیمار و الکساندر میتروویچ از جمله ولخرجی‌های این باشگاه متمول عربستانی هستند که البته آنها در حال حاضر به لطف سرمایه‌گذاری خود در تابستان گذشته، با هفت امتیاز بالاتر از النصر رده دومی، صدرنشین لیگ جرفه‌ای عربستان هستند.

برونو فرناندز 215 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و 71 گل و 60 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است، اما قهرمانی منچستریونایتد در جام کارابائو در فصل گذشته، تنها جام او در چهار سال حضور در این باشگاه بوده است. این بازیکن پرتغالی همچنان به تن هاگ و منچستریونایتد متعهد باقی مانده و به نظر می‌رسد که که این تعهد به این زودی‌ها شکننده نباشد. شیاطین سرخ بعد از ظهر امروز در اولدترافورد میزبان وستهام خواهند بود تا در صورت پیروزی در این دیدار، به جمع شش تیم برتر این فصل راه پیدا کنند.

1369