هالند، خواهان باقی ماندن بند آزادسازی در قراردادش

هالند، خواهان باقی ماندن بند آزادسازی در قراردادش

پایگاه خبری فوتبالی – بر اساس گزارش‌های موجود، ارلینگ هالند خواهان باقی ماندن بند آزاد سازی در قرارداد جدیدش است، بندی که رویای انتقال او به رئال مادرید را زنده نگه می‌دارد.

به گزارش فوتبالی، هالند نروژی در سال 2022، طی قراردادی 5 ساله، انتقال بزرگ خود به منچستر سیتی از دورتموند را به انجام رساند. رافائلا پیمینتا، مدیر برنامه‌های این بازیکن، بندی در قرارداد این بازیکن نهاد که به موکلش اجازه می‌دهد تا در تابستان 2024 و با مبلغی معقول، به تیمی خارج از انگلستان نقل مکان کند. اینگونه گفته شده که این مبلغ با گذشت زمان کم‌تر خواهد شد. وجود این بند، برای علاقه مندانی مانند رئال مادرید، فریبنده خواهد بود.

به نقل از رسانه AS، در حالی که سیتی همچنان به تمدید قرارداد هالند علاقه مند است، پیمینتا به مذاکراتش برای باقی ماندن بند آزادسازی در قرارداد جدید موکلش ادامه خواهد داد تا همچنان درها را برای انتقال احتمال غول نروژی باز بگذارد. این رویکرد با تمایل هالند به جستجوی فرصت‌های بیشتر که به خصوص می‌تواند شامل بازی برای رئال مادرید باشد، همسو است.

هرچند که جذب همزمان هالند و امباپه برای رئال مادرید هزینه ای بسیار سنگین در بر خواهد داشت، اما منابع مالی بازسازی شده این باشگاه به لطف بازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، می‌تواند امکان وقوع چنین رویایی برای طرفداران تیم اسپانیایی را ممکن سازد.

2102