خطر مصدومیت بیخ گوش هالند

خطر مصدومیت بیخ گوش هالند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی در تمرینات تیم ملی نروژ در حال لنگ زدن دیده شد و نگرانی های زیادی برای هواداران سیتی به وجود آورد.

به گزارش فوتبالی، عصر روز سه شنبه، ویدئویی از ارلینگ هالند در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد پای راست ارلینگ هالند خیلی سالم نیست و این ستاره نروژی لنگان لنگان از زمین تمرین خارج شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد. او همچنین سرش را به نشانه ناراحتی تکان داد. 

به نقل از سایت گل، ارلینگ هالند در آخرین دیدار منچسترسیتی مقابل نیوکاسل در رقابت های اف ای کاپ کمی زودتر از سوت پایان بازی از زمین خارج شد و به نظر می رسد که پپ گواردیولا به کادرفنی نروژ نیز برای استفاده از هالند هشدار داده باشد. 

سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ به خبرنگاران گفته بود: "آن ها می دانند که دیدارهایشان دوستانه است و باید به صورت عاقلانه، شرایط را مدیریت کنند. امیدوارم بتوانند این کار را انجام دهند."

تیم ملی نروژ قرار است در بازی های دوستانه به مصاف جمهوری چک و اسلوواکی برود. ارلینگ هالند در ماه دسامبر و ژانویه، 10 بازی به خاطر مصدومیت پا از دست داد و گواردیولا قطعاً دوست ندارد در این مقطع مهم فصل، مهاجمش را از دست بدهد.

4416