اوسمار بالاخره در تمرینات پرسپولیس رویت شد/ فروردین توفانی در راه است؟ (عکس)

اوسمار بالاخره در تمرینات پرسپولیس رویت شد/ فروردین توفانی در راه است؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – اوسمار ویرا با بازگشت از تعطیلات در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی برزیلی که بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و البته پس از کلی کش و قوس فراوان و حرف و حدیث‌های زیاد به عنوان جانشین او انتخاب شد در همین مدت کوتاه توانسته قابلیت‌های خودش را نشان دهد و تا حدود زیادی هواداران پرسپولیس را با خود همراه کند. 

اوسمار که بعد از شکست‌های متوالی در بازی‌های دوستانه و البته باخت عجیب در خانه آلومینیوم بیش از پیش با هجمه‌ هواداران روبرو شد در 6 بازی بعدی خود نه تنها شکست نخورد بلکه آمار فوق‌العاده 5 برد و یک تساوی را از خودش برجای گذاشت و با ارائه بازی‌های هجومی برای رقبای پرسپولیس خط و نشان کشید. پرسپولیس مدل اوسمار که در هفت بازی اخیر خود چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی موفق به زدن 11 گل شده و البته 3 بار هم دروازه‌اش باز شده امیدوار است در پایان فصل به جام لیگ برتر لبخند بزند. 

ویرا که برای گذراندن تعطیلات از ایران خارج شده بود و البته دو نوبت از تمرینات روزها‌ی اخیر پرسپولیس را از دست داده بود بالاخره با بازگشت از سفر در تمرین شب گذشته سرخپوشان دیده شد. او به خوبی می‌داند برای اینکه در پرسپولیس ماندگار شود حداقل باید در انتهای فصل قرمزها را صاحب یک جام کند و البته برای این مهم باید از فروردین توفانی سربلند بیرون بیاید؛ پرسپولیس در سه بازی آتی خود در این ماه به ترتیب باید در برابر تیم‌های گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت صف‌آرایی کند!

9098