تیم ۷ نفره بازیکنان محبوب ابراهیموویچ بدون حضور مسی و رونالدو!

تیم ۷ نفره بازیکنان محبوب ابراهیموویچ بدون حضور مسی و رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی- زلاتان ابراهیموویچ تیم هفت نفره بازیکنان مورد علاقه خود را انتخاب کرد.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی مغرور دنیای فوتبال جهان که چندی پیش در لباس میلان کفش های خود را آویخت تیم هفت نفره بازیکنان محبوب خود را انتخاب کرد که در لیست این تیم ۷ نفره رویایی زلاتان ابراهیموویچ خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیست!

در این لیست بوفون دروازه بان محبوب زلاتان است و تیاگو سیلوا و الساندرو نستا دو مدافع هستند. در میانه زمین ژاوی و در قسمت هجومی هم زین الدین زیدان و رونالدینیو پشت سر رونالدو نازاریو قرار دارند و این لیست ۷ نفره مردان محبوب ابراهیموویچ است.

زلاتان در یکی از معروف ترین مصاحبه های خود در مورد این سوال که مسی بهتر است یا رونالدو گفته بود: " هر دو نفر بازیکنان خوبی هستند و انتخاب یک نفر بسیار سخت است. اگر بخواهم یک نفر را انتخاب کنم نظر من روی لیونل مسی است زیرا کنار او بازی کرده‌ام و می‌دانم هر چیزی که در بازی او مشاهده می‌کنید مصنوعی نیست و کاملا طبیعی است."

زلاتان که به رک گویی و البته درگیری های عجیب با ستاره های دنیای فوتبال چه در داخل چه در بیرون از زمین مسابقه شهره است، بارها توانایی های فنی خود را به رخ دو فوق ستاره دنیای فوتبال، مسی و رونالدو کشیده و اعلام کرده از آنان هیچ چیزی کم ندارد.

۱۰۰۹