سرمربی موفق بایرلورکوزن از لیست گزینه‌های لیورپول خط می‌خورد؟

سرمربی موفق بایرلورکوزن از لیست گزینه‌های لیورپول خط می‌خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی- انتظار نمی‌رود ژابی آلونسو در تابستان امسال در لیست نهایی لیورپول قرار گیرد و آنها انتظار دارند که او در بایرلورکوزن بماند.

به گزارش فوتبالی، احتمال می‌رفت ژابی آلونسو یکی از اهداف اصلی لیورپول برای جایگزینی یورگن کلوپ است که در پایان فصل آنفیلد را ترک می‌کند. بایرن مونیخ همچنین مایل بود بازیکن سابق خود را به عنوان جانشین توماس توخل که در حال جدایی است انتخاب کند.

اما حالا انتظار می‌رود هافبک سابق لیورپول فصل آینده را در بایرلورکوزن بماند، او در اولین فصل کامل خود به عنوان سرمربی لورکوزن در آستانه کسب اولین قهرمانی بوندسلیگا قرار دارد.

ژابی آلونسو پس از سه سال هدایت تیم دوم رئال سوسیداد، در اکتبر ۲۰۲۲ به بایرلورکوزن پیوست در حالیکه این تیم در نیمه پایانی جدول بوندسلیگا قرار داشت. این مربی ۴۲ ساله باعث پیشرفت خوبی در تیم شد و فصل را در نهایت با صعود به لیگ اروپا به پایان رساند.

ژابی آلونسو در فصل دوم خود با لورکوزن، تا هفته ۲۶ام لیگ و همچنین در تمامی رقابت‌های دیگر شکست نخورده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به تسلط ۱۱ ساله بایرن مونیخ بر قهرمانی بوندسلیگا پایان خواهد داد.

همچنین لیورپول شروع به تغییراتی سلسله مراتبی در تیم قبل از معرفی سرمربی جدید کرده است و مایکل ادواردز مدیر ورزشی سابق لیورپول، به عنوان مالک باشگاه ورزشی فن‌وی بازگشته است.

۱۴۲۸