نیویورک سیتی، دو امتیاز را از یاران مسی ربود

نیویورک سیتی، دو امتیاز را از یاران مسی ربود

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی برای دومین هفته متوالی مقابل تیم های نیویورکی امتیاز از دست داد.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی بدون مسی به تیم دیگری تبدیل می شود. بازیکن آرژانتینی در بازیهای اخیر به علت مصدومیت حضور نداشته است و غیبتش به تیمش ضربه زده است.

اینتر میامی در مقابل نیویورک ردبولز با نتیجه چهار بر صفر در هم کوبیده شد. آنها در مقابل نیویورک سیتی نیز بدون مسی بازی کردند که لوئیز سوارز روی ارسال ضربه ایستگاهی توانست گلزنی کند اما آلونسو مارتینز گل تساوی را برای نیویورک سیتی به ثبت رساند.

اینتر میامی در ادامه تلاش کرد تا به روی دور پیروزی برگردد اما تلاش های آنها نتیجه ای در بر نداشت چرا که بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. این نتیجه باعث شد تا اینتر میامی به آمار یازده امتیاز از هفت بازی برسد. آنها سه برد، دو تساوی و دو شکست داشته اند.

حالا باید دید که ایا مسی خودش را به حساس مقابل مونتری مکزیک در یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف می رساند یا نه. در حقیقت آن بازی برای تاتا مارتینو و تیمش خیلی مهم است چرا که آنها به دنبال کسب جامی قاره ای هستند. از سویی نیویورک سیتی که در این فصل در پنج بازی قبلی فقط سه امتیاز کسب کرده بود،  اولین تساوی فصل خود را به دست آورد و چهار امتیازی شد. آنها بدین ترتیب یک امتیاز ارزشمند را در خانه اینتر میامی کسب کردند.

4125