ادعای جالب سوارز: اینتر میامی بدون مسی هم می‌تواند برنده شود

ادعای جالب سوارز: اینتر میامی بدون مسی هم می‌تواند برنده شود

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای اینتر میامی مدعی است که این تیم بدون لیونل مسی هم می تواند بر حریفانش غلبه کند.

به گزارش فوتبالی، بامداد روز چهارشنبه از ساعت 04:30 به وقت تهران، تیم های اینتر میامی و مونتری از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کونکاکاف به مصاف هم خواهند رفت. مسی در حال حاضر به خاطر مصدومیت نمی تواند در دور رفت این بازی، اینتر میامی را همراهی کند و تاتا مارتینو سرمربی این تیم نیز اعلام کرد که هیچ ریسکی در قبال مسی نمی کند. 

تاتا مارتینو سرمربی سابق بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: "لئو مصدوم است و ما باید دقایق او را مدیریت کنیم. بازی بسیار مهمی در پیش رو داریم و ما باید به این فکر کنیم که ماه آوریل تازه شروع شده است. ما باید مراقب باشیم و بفهمیم که چه چیز برای لئو بهتر است."

در ادامه لوئیس سوارز نیز گفت: "مسی بازیکنی است که تفاوت را رقم می زند. باید صبر کنیم تا ببینیم مربی به او بازی می دهد یا نه، اما می دانم که بدون نیز می توانیم بازی را ببریم. اگر مسی به بازی برسد، بیشتر لذت می بریم، اما به جز مسی بازیکنان باکیفیت زیادی در اینتر میامی هستند."

4416