ترکیب اینتر میامی و مونتری؛ همچنان خبری از مسی نیست

ترکیب اینتر میامی و مونتری؛ همچنان خبری از مسی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب اینتر میامی برای بازی جام قهرمانان کونکاکاف مقابل مونتری مکزیک اعلام شد که باز هم خبری از مسی نیست.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی در دور رفت یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف به مصاف مونتری می رود. آنها در بازی رفت، میزبان هستند اما لئو به علت مصدومیت اخیرش همچنان در این بازی حضور ندارد. اینتر میامی در دو بازی اخیرش بدون مسی یک شکست و یک تساوی داشته و باید دید که این بار بدون فوق ستاره آرژانتینی چه عملکردی خواهد داشت.

ترکیب  اینتر میامی مقابل مونتری بدین شرح است : کالندر، آلبا، فریره، آویلس، ویگانت، گومز، رویز، بوسکتس، تیلور، سوارز، گرسل.

روی نیمکت تیم صورتی پوش نیز این نفرات نشسته اند: دوس سانتوس، ینسن، سیلور، آلن، ساندرلند، کامپانا، بورخلین، آلفونسو. 

از سویی مونتری نیز با این ترکیب وارد زمین شده است : آندراده، آرتئاگا، گوزمان، مورنو، آخیره، رومو، رودریگز، گایاردو، مزا، کانالس، وازکز، اورتیز.

روی نیمکت مونتری نیز کاردناس، راموس، گوتیرز، مارتینز، تکاتیتو، لئون، وگاس، موکسیکا، کورتیزو، برترام، گووئا و گونزالس نشسته اند.

اینتر میامی با بهترین نفراتش به جز مسی به میدان رفته و لوئیز سوارز باید جور نبود ستاره آرژانتینی را بکشد. کانالس بازیکن اسبق رئال مادرید نیز مشهورترین چهره ترکیب مونتری به شمار می رود.

4125