واکنش‌ها به هیکل جدید اوزیل: می‌خواهی به مسابقات کشتی کج بروی؟

واکنش‌ها به هیکل جدید اوزیل: می‌خواهی به مسابقات کشتی کج بروی؟

پایگاه خبری فوتبالی - مسعود اوزیل بازیکن 35 ساله اسبق رئال مادرید، این روزها با تحول هیکلش زیر نظر بدنساز شخصی خود، آلپر آکساچ حسابی مورد توجه قرار گرفته است چرا که با هیکلی کاملا عضلانی در تمرینات بدنسازی حضور پیدا می کند.

به گزارش فوتبالی، پیام های زیادی در مورد پست های اخیر اوزیل منتشر می شود. در حقیقت این بازیکن اخیرا ویدیویی را در حال بلند کردن وزنه های 50 کیلویی با هر دستش منتشر کرده است. هواداران با پیام هایی نظیر "می خواهی به مسابقات کشتی کج بروی؟"، "اوزیل می خواهد با آنتونی جاشوا مبارزه کند"، "اوزیل به دنبال هیکلی شدن است"، "برای ساحل رفتن آماده ای؟" ، "مسعود اوزیل چه کار می کند؟ روز استراحت ندارد؟" ، "انگار اوزیل می خواهد به ارتش ترکیه ملحق شود" به تصاویر اخیر بازیکن اسبق آرسنال و تیم ملی آلمان، واکنش نشان داده اند.  اخیرا حتی کریستیانو رونالدو هم به تحول هیکل اوزیل واکنش نشان داده بود و نوشته بود:"داداش، بد نشدی!"

اوزیل در مارس  2023 پس از تجربه حضور در شالکه، وردربرمن، آرسنال، فنرباغچه و باشاکشهیر در سن 34 سالگ یاز فوتبال بازنشسته شد اما پس از فوتبال تصمیم گرفت که هیکلش را نسبت به دوران فوتبالش کاملا متحول کند و همین مسئله در شبکه های اجتماعی حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

4125