روزی که بارسلونا برای آخرین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید

روزی که بارسلونا برای آخرین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید

پایگاه خبری فوتبالی - پنج سال پیش در چنین روزی بود که بارسلونا برای آخرین بار تا به امروز توانست خودش را به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برساند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 در مرحله یک چهارم نهایی با منچستر یونایتد روبرو شده بود. در بازی رفت بارسلونا موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه یک بر صفر با گل به خودی لوک شاو به پیروزی برسد. بازی برگشت در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد و آبی و اناری پوشان موفق شدند در آن بازی با نتیجه سه بر صفر شیاطین سرخ را شکست بدهند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند. در آن بازی لیونل مسی دو گل به ثمر رساند و کوتینیو هم یک گل زد. عملکرد داوید دخیا در آن بازی به شدت ضعیف بود.

بارسلونا چهار سال است که به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است و امشب مقابل پاری سن ژرمن این فرصت را دارد تا بتواند خودش را به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برساند.

در فصل 2018/19 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بود و آبی و اناری پوشان در مرحله نیمه نهایی مقابل لیورپول کامبک خوردند و در نهایت نتوانستند راهی فینال شوند.

1470