کیوسک/ کیانوش مرد اول

کیوسک/ کیانوش مرد اول

وبسایت رسمی برنامه نود - کسب اولین طلای ایران توسط کیانوش رستمی روزنامه های ورزشی امروز( یکشنبه 24 مرداد) را به وجد آورده است. اکثر روزنامه ها به این موضوع پرداخته اند. ضمن اینکه نگاهی هم به صعود والیبال داشته اند. ساختن تیتر از کیانوش و رستم در اکثر روزنامه ها دیده شده است. ضمن اینکه مسابقه دیرهنگام سهراب مرادی این اجازه را به روزنامه ها نداده که خبر طلای دوم را داشته باشند.

گل عکس و تیتر یک خود را به صعود والیبالیست ها به دور دوم بازی های المپیک اختصاص داده است. گل تیتر "طلانوش" را برای قهرمانی کیانوش اختصاص داده است. ضمن اینکه این روزنامه خبر داده پرسپولیس خواهان تعویق بازی با تراکتورسازی شده است.

"چاوکم کیانوش" تیتر خبرورزشی به زبان کردی برای قهرمانی رستمی است. خبرورزشی چند خبر سرخابی ها هم دارد. اعتراض علیرضا منصوریان به اصرار هیات مدیره برای اضافه کردن دستیار جدید و اینکه مهدی طارمی از رامین رضاییان خواسته تا در انتخاب تیم بعدی خود عجله نکند.

ابرارورزشی صفحه نخستی کاملا المپیکی دارد. چاپ چند عکس از قهرمانی تاریخی کیانوش رستمی در کنار دیگر نتایج کاروان ایران در روز هفتم در صفحه اول ابرارورزشی دیده می شود.

پیروزی اعتراض اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس به دخالت سازمان لیگ در پرونده رامین رضاییان را تیتر کرده است. روزنامه قرمزها همچنان نتایج ضعیف استقلال را سوژه کرده است.

استقلال جوان تاکید علیرضا منصوریان به حفظ کادرفنی کنونی اش را تیتر یک کرده است. روزنامه آبی ها به تمجید از عملکرد فرشید اسماعیلی جوان پرداخته و او را برتر از بازیکنان میلیاردی تیم دانسته است.

روزنامه 90 هم قهرمانی رستمی و صعود والیبال را برجسته کرده است. این روزنامه از ناراحتی خسرو حیدری به دلیل دعوت نشدنش به تیم ملی خبر داده است.

طلای ناب در دستان رستم تیتر ایران ورزشی برای قهرمانی کیانوش رستمی است. این روزنامه گزارش هایی اختصاصی هم از ریو دارد که به شروع مسابقات کشتی فرنگی اختصاص دارد.

شوت ورزشی که همواره به ورزشهای المپیکی توجه داشته است با تیتر "کیانوش رستم زمانه" اولین طلای ایران را جشن گرفته است.

هدف هم با تیتر" کیا نوش جانت" قهرمانی رستمی را تیتر یک کرده است.

57189