کیوسک/ تیتر یک؛ آینده شماره یک

کیوسک/ تیتر یک؛ آینده شماره یک

وبسایت رسمی برنامه نود - روزنامه‌های ورزشی امروز(سه شنبه 7 دی) به طور کامل به موضوع مهدی رحمتی و آینده این بازیکن در استقلال پرداختند.

گل در صفحه نخست خود نزدیک به 10 تیتر درباره ماجرای مهدی رحمتی و منصوریان دارد. گل گزارش کرده که عامل اختلاف این دو محمد خرمگاه بوده است و بعد از انتقاد رحمتی از مدافعان استقلال خرمگاه از منصوریان خواسته تا رحمتی را نیمکت نشین کند. گل در تیتر دیگر خود خبر داده رحمتی خواهان رضایتنامه شده است.

خبرورزشی هم سوژه اصلی اش مهدی رحمتی است. این روزنامه صحبتهای کاپیتان استقلال در برنامه نود را مورد توجه قرار داده است اینکه رحمتی گفته در استقلال می ماند. خبرورزشی همچنین از اختلاف بر سر لیست خرید برانکو در پرسپولیس خبر داده است.

روزنامه 90 هم تقاضای پیامکی رحمتی از منصوریان و در ادامه تصمیمش بر ماندن در استقلال را تیتر یک کرده است. این روزنامه به موضوع رفتن طاهری از پرسپولیس هم توجه کرده است. جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره پرسپولیس خواهان حفظ طاهری شده است.

داستان رحمتی-منصوریان سوژه اصلی ابرارورزشی هم هست. دیگر تیتر صفحه نخست ابرارورزشی به بازی پدیده-ذوب آهن و سوم شدن ذوب آهن در پایان نیم فصل اول اختصاص دارد.

ایران ورزشی نگاهی متفاوت به ماجرای مهدی رحمتی داشته و خبر داده مدیریت استقلال خواهان اخراج مهدی رحمتی است و در این باره منتظر چراغ سبز منصوریان است. نزدیک شدن استویچف بلغاری به تیم ملی والیبال هم دیگر تیتر مهم ایران ورزشی است.

هدف خبر داده جدایی رحمتی از استقلال به تعویق افتاده است. این روزنامه همچنین نوشته با توجه به گلزنی سجاد شهباززاده به گالاتاسرای احتمال بازگشت او به استقلال کم شد.

پیروزی به سراغ اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس رفته است. این روزنامه نوشته پرسپولیس از امروز کار خود در نقل و انتقالات آغاز می کند. فسخ قرارداد پلی یانسکی یکی از اهداف این هفته پرسپولیس است. پیروزی همچنین خبر داده احتمال بقای اکبر طاهری در پرسپولیس زیاد است و وزیر ورزش در پی حل مشکل بازنشستگی طاهری است.

شوت ورزشی نفت تهران را مقصد بعدی مهدی رحمتی معرفی کرده است. حضور یحیی گل محمدی در اکسین البرز هم دیگر خبر مهم شوت است.

استقلال جوان در صفحه یک خود به طور کامل صحبتهای دیشب رحمتی و منصوریان را پوشش داده است. این نقل قول رحمتی که تا آخر قراردادش در استقلال می ماند یکی از تیترهای اصلی استقلال جوان است.

57189