کیوسک/ روز دودستگی

کیوسک/ روز دودستگی

وبسایت رسمی برنامه نود - حواشی بازی بزرگ هفته موضوع اصلی صفحه اول روزنامه های ورزشی امروز(شنبه 20 آذر) است. صحبتهای حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال علیه کادرفنی و جواب تند علیرضا منصوریان به زمانی، سوژه مناسبی برای صفحه یک روزنامه ها بوده است.

"گل" برای باخت استقلال به سراغ کلمات خاص منصوریان رفته و تیتر زده:"پردازش باخت". صحبت مدیرعامل استقلال درباره تقویت کادرفنی هم دیگر تیتر گل درباره بازی دیروز است. در مجموع صفحه اول گل پر از تیترهایی است درباره بازی استقلال-تراکتورسازی.

خبرورزشی هم به حواشی باخت استقلال پرداخته است. این روزنامه به اختلاف علنی زمانی، عضو هیات مدیره استقلال و علیرضا منصوریان توجه کرده است. این دو شمشیر را از رو برای هم بستند. دودستگی در سکوها پس از این باخت هم دیگر سوژه خبرورزشی از بازی دیروز است.

ابرارورزشی در صفحه یک خود به نتایج بازیهای دیروز و پریروز لیگ پرداخته است و برای بازی استقلال تیتر زده:"استقلال هدیه اخباری را پس فرستاد."

پیروزی در کنار پرداختن به بازی امروز پرسپولیس از باخت استقلال هم غافل نبوده است. روزنامه قرمزها به این نکته توجه کرده که استقلال بازی های برده را از دست می دهد و به اختلافات بوجود آمده هم پرداخته است. پیشنهادهای جدید چینی برای محمد انصاری دیگر تیتر مهم پیروزی است.

روزنامه 90 صفحه یکی در تمجید از برد تراکتورسازی دارد.  این روزنامه خبر داده کارلوس کی روش پیشنهادی از آفریقای جنوبی دارد.

ایران ورزشی این موضوع را مورد توجه قرار داده که امیر قلعه نویی نیمه مربیان را از علیرضا منصوریان برده است.

هدف وضعیت امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان در بازی دیروز را مورد توجه قرار داده است. این روزنامه به قهر قلعه نویی با هواداران استقلال اشاره کرده است.

شوت در کنار پرداختن به باخت استقلال و صحبتهای زمانی درباره کادرفنی تیتری تند از قول حسن روشن علیه رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال دارد.

57189