دسایی: دوره تری در چلسی به پایان رسیده است

دسایی: دوره تری در چلسی به پایان رسیده است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع پیشین چلسی اعتقاد دارد جان تری دیگر آینده ای در این تیم ندارد.

به گزارش وبسایت نود، مارسل دسایی که بین سال های 1998 تا 2004 پیراهن چلسی را بر تن کرد ضمن تمجید از رفتار جان تری 36 ساله که این فصل در اکثر بازی ها روی نیمکت نشسته عنوان کرده دوران حضور این بازیکن در چلسی به پایان رسیده است.

دسایی به نشریه دیلی میل انگلیس گفته:

من از چلسی جدا شدم چون دیگر مدافعان تیم از من سریعتر و بهتر بودند و زمان رفتن من و درخشش آن ها فرا رسیده بود. حالا الان زمان تری هم به پایان رسیده است. خیلی خوب است که توانسته با این شرایط کنار بیاید. او کاپیتان تیم است اما نیمکت نشین شده چون دیگر بازیکنان بیشتر برای تاکتیک تیم مناسب هستند اما با این حال در کنار آن ها حضور دارد و متمرکز است.

تری حواسش به همه چیز است و اگر بازیکنی به خوبی تمرین نکند به او تذکر خواهد داد. من خوشحالم چون این شرایط جدیدی برای تری است. او زمانی که بازی می کرد رهبر بود و الان هم رهبر است. او در کنار تیم حضور دارد تا به آن ها روحیه بدهد بنابراین وظایف او عوض شده است. تری هنوز بازیکن خوبی است و همین باعث می شود روی کیهیل و زوما که با نظر کونته جای او بازی می کنند فشار قرار بگیرد. آن ها می دانند که باید عملکرد خوبی داشته باشند چون بازیکنی مثل تری روی نیمکت است که در هر لحظه می تواند جای آن ها را بگیرد.

2031