آغاز مذاکرات یوونتوس برای جذب مهاجم بارسلونا

آغاز مذاکرات یوونتوس برای جذب مهاجم بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - لوئیس سوارز توسط رونالد کومان از بارسلونا کنار گذاشته شده است. کومان به سوارز اطلاع داده که جایی در برنامه‌های او ندارد باید این تیم را ترک کند. در روز های اخیر نام یوونتوس پیرامون لوئیز سوارز مطرح شده است و اکنون به گفته‌ی رسانه‌های اسپانیایی، بیانکونری‌ها مذاکرات خود را هم برای جذب این مهاجم اروگوئه‌ای استارت زده‌اند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد لوییس سوارز با بارسلونا تا تابستان 2021 اعتبار دارد اما سرمربی بارسا اعتقادی به او ندارد و وقت رفتن برای مهاجم اروگوئه‌ای فرا رسیده است. سوارز در سال 2014 با مبلغ حدودا 82 میلیون یورو از لیورپول راهی بارسلونا شد و در 6 سال حضورش در جمع آبی و اناری‌ها عملکرد خوبی داشت و در فصل 2015/16 هم توانست فاتح کفش طلای اروپا شود. او سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه بارسلوناست اما اکنون باید باشگاه را ترک کند.

به گفته‌ی موندو دپورتیوو، سران باشگاه یوونتوس مستقیما با رامون پلانس، یکی از مدیران ارشد بارسلونا، در ارتباط بوده‌اند و با او در مورد لوئیس سوارز صحبت کرده‌اند. ژکو و سوارز دو گزینه‌ی بیانکونری‌ها در این تابستان هستند و باید دید که بالاخره کدام یک را جذب خواهند کرد. اگر سوارز به یوونتوس بپیوندد مثلثی خطرناک را کنار کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا تشکیل خواهد داد.

1470