یوونتوس به مهاجم بارسلونا کمک می‌کند تا از این تیم جدا شود

یوونتوس به مهاجم بارسلونا کمک می‌کند تا از این تیم جدا شود

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه یوونتوس، لوئیس سوارز را تبدیل به اولویت اول خود کرده و به طور جدی به دنبال به خدمت گرفتنش است. ادین ژکو روند مذاکرات خود را با یوونتوس کُند کرده و همین مسئله باعث شده تا بیانکونری ها بیشترِ تلاش خود را روی جذب لوئیز سوارز بگذارند.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان به لوئیز سوارز اطلاع داده بود که جایی در برنامه‌های او ندارد و باید این تیم را ترک کند. اکنون به گفته‌ی گاتزتا دلوا اسپورت، اسکای اسپورت ایتالیا، اسپورت ایتالیا و چند رسانه‌ی ایتالیایی دیگر، لوئیس سوارز تبدیل به اولویت اول آندره آ پیرلو برای خط حمله‌ی تیمش شده است. این ملی پوش اروگوئه‌ای در حال حاضر در حال مذاکره با سران بارسلونا برای فسخ قرارداد و انتقالش به تیم دیگری است و یوونتوس به دنبال این است که روند این کار را سهولت ببخشد.

به گفته‌ی جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار معروف اسکای اسپورت ایتالیا، یوونتوس سعی می‌کند تا روند مذاکرات لوئیز سوارز با بارسلونا را تسریع ببخشد و در این راه حاضر است پاداش‌هایی برای عملکرد لوئیز سوارز در نظر بگیرد و این پیشنهاد را به بارسا ارائه دهد. در واقع یووه می‌خواهد سوارز را از بارسلونا به صورت بازیکن آزاد به خدمت بگیرد و در صورت عملکرد مناسبش مبالغی را برای بارسلونا به عنوان پاداش واریز کند.

باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی پیرامون لوئیس سوارز و باشگاه بارسلونا خواهد افتاد.

1470