مهاجم بارسلونا آماده‌ی فسخ قرارداد‌ برای انتقال به یوونتوس

مهاجم بارسلونا آماده‌ی فسخ قرارداد‌ برای انتقال به یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در یک قدمی پیوستن به جمع بیانکونری‌ها قرار دارد. رونالد کومان به او گفته بود که جایی در پروژه‌ی جدید بارسلونا نخواهد داشت و باید این تیم را ترک کند. اکنون به گفته‌ی سایت گل توافق نهایی میان بارسلونا و سوارز انجام شده که او قراردادش را فسخ کند و به عنوان بازیکنی آزاد راهی یوونتوس شود.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد که ممکن است با ماندن مسی در بارسلونا، لوئیس سوارز هم در نیوکمپ بماند و این تیم را ترک نکند اما به نظر می‌رسد که شرایط برای مهاجم اروگوئه‌ای به شکل دیگری پیش می‌رود و آینده‌ی او چندان ربطی به لیونل مسی ندارد. به گفته‌ی سایت گل، توتومرکاتو و چند رسانه‌ی دیگر، لوئیس سوارز با یوونتوس به توافق رسیده است و بزودی راهی این تیم خواهد شد. سوارز برای دریافت پاسپورت ایتالیایی هم فردا در کنسولگری این کشور آزمون خواهد داد.

به گفته‌ی سایت گل لوئیز سوارز با بارسلونا به توافق نهایی برای فسخ قرارداد دست یافته است و او به صورت رایگان از این باشگاه جدا شده و راهی یوونتوس خواهد شد. یووه فقط طبق بندی که در قرارداد سوارز گنجانده خواهد شد، مبلغ 1.5 میلیون یورو را به بارسلونا پرداخت خواهد کرد.

1470