مهاجم بارسلونا در یک قدمی پیوستن به یوونتوس

مهاجم بارسلونا در یک قدمی پیوستن به یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در یک قدمی پیوستن به جمع بیانکونری‌ها قرار دارد. رونالد کومان به او گفته بود که جایی در پروژه‌ی جدید بارسلونا نخواهد داشت و باید این تیم را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد که ممکن است با ماندن مسی در بارسلونا، لوئیس سوارز هم در نیوکمپ بماند و این تیم را ترک نکند اما به نظر می‌رسد که شرایط برای مهاجم اروگوئه‌ای به شکل دیگری پیش می‌رود و آینده‌ی او چندان ربطی به لیونل مسی ندارد. به گفته‌ی مارکا، موندو دپورتیوو و چند رسانه‌ی دیگر، لوئیس سوارز با یوونتوس به توافق رسیده است و بزودی راهی این تیم خواهد شد. روزنامه‌ی کاتالانی موندو دپورتیوو گفته است که این قرارداد دو ساله خواهد بود و باشگاه بارسلونا هم مبالغی را تحت عنوان پاداش عملکرد دریافت خواهد کرد.

البته اخبار ضد و نقیضی در این باره وجود دارد و حتی گمانه‌زنی هایی پیرامون ماندن سوارز در بارسا هست اما ادعایی که در روزنامه‌های اسپانیایی و ایتالیایی مطرح شده، حاکی از توافق سوارز با یوونتوس است و گفته می‌شود که یوونتوس با این مهاجم اروگوئه‌ای روی دستمزد سالیانه 10 میلیون یورو به توافق رسیده و تنها مسئله‌ی باقی مانده نحوه‌ی جدا شدن لوئیز سوارز از بارسلوناست.

1470