مهربان: ده نفره خیلی خوب به بازی برگشتیم

مهربان: ده نفره خیلی خوب به بازی برگشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- شهرخودرو در خانه توانست مقابل آلومینیوم اراک با یک امتیاز زمین را ترک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حسین مهربان زننده یکی از گل های شهر خودرو در دیدار تیمش با حریف را کی بود او در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی بود هم تیم ما و هم تیم آلومینیوم اراک برای بردن به زمین آمده بودندو به نظر من داور چنین کار ما را سخت و بازیکن ما را در دقیقه ۴۴ اخراج کرد. در نیمه دوم نکاتی که آقای رحمتی در رختکن گفته بود را انجام دادیم و توانستیم به گل برسیم و بازی را با نتیجه تساوی تمام کنیم.

او در خصوص گلی که به ثمر رساند داد: خدا را شکر توانستن در یک روز سخت به تیم کمک کنم و موثر واقع شوم. امیدوارم در هفته آینده بتوانند این روند را ادامه دهم .

این بازیکن در خصوص اعتراض کادر فنی شهر خودرو به داوری اضافه کرد: رسانه اول پای صادق صادقی سر خورد و داور به او کارت داد که به نظر من تصمیمش بسیار سختگیرانه بود و برخورد دوم کارت زرد داشت اما در صحنه آول کارت دادن  خیلی سختگیرانه بود حالا امیدوارم کارشناسان نظر قطعی را بدهند .

مهربان در پایان در خصوص دیدار بعدی با تراکتور افزود: با توجه به نتایجی در هفته گذشته گرفتیم شرایطمان خیلی سخت است و دو باخت و یک تساوی داشتیم ، از هفته های آینده قطعا عملکرد بهتری خواهیم داشت.

6641