نوروزی فرد: گلم را به مجتبی حسینی تقدیم می کنم

نوروزی فرد: گلم را به مجتبی حسینی تقدیم می کنم

پایگاه خبری فوتبالی- بهروز نوروزی فرد زننده گل سه امتیازی نفت مسجد سلیمان در بازی با ماشین سازی بود. مدافعی که پیش از این هم شاهد بازی های خوبی از او در قلب دفاعی این تیم بودیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نوروزی فرد که فصل گذشته به همراه شاهین شهرداری بوشهر به لیگ یک سقوط کرده بود حالا با بازی های خوب خود در قلب خط دفاعی نفت مسجد سلیمان بالانشینی در جدول را تجربه می کند. 

او در این باره می گوید: فوتبال یک بازی تیمی است. هیچ تیمی با درخشش یک بازیکن موفق نمی شود. خدا را شکر می کنم، فصل گذشته روزهای خوبی را در شاهین شهرداری بوشهر نداشتم اما الان وضعیت فرق کرده و از این بابت از سرمربی تیم تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و می خواهم گلم را در بازی با ماشین سازی به او تقدیم کنم. هیچ کس در ابتدای فصل روی نفت مسجد سلیمان حساب باز نمی کرد اما الان نتایج خوبی گرفته ایم و در نیمه بالای جدول هستیم. این به خاطر آرامشی است که آقای مجتبی حسینی به تیم تزریق کرد. من به شخصه در تیم خیلی راحت هستم و راحت بازی می کنم. ما بازیکنان در کنار هم یک تیم خوب هستیم که همه با هم در راستای یک هدف تلاش می کنیم و سعی می کنیم همدیگر را پوشش دهیم که این خیلی خوب است.

وی در خصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند؛ گفت: وظیفه اول و من دیگر مدافعان تیم که آنها هم زحمات خیلی زیادی می کشند دفاع کردن است اما ضربات ایستگاهی بهانه خوبی است برای اینکه جلو بکشیم و ما هم همانند مهاجمان گل بزنیم. خوشبختانه این موقعیت در بازی با ماشین سازی به دست آمد و روی ضربه کرنر دروازه این تیم را باز کردم. خوشحالم که با این گل زحمات بچه ها را تکمیل کردم. بازی سخت و فشرده ای بود. اینطور باید بگویم در لیگ برتر همه تیم ها سخت هستند و بردن در لیگ این فصل خیلی سخت شده است و دیگر نمی شود در هیچ مسابقه ای از پیش خود را برنده دانست. 

مدافع میانی نفت مسجد سلیمان یکی از دلایل موفقیت تیم نفت در هفته های اخیر را همدلی بچه ها بر شمرد و گفت: وقتی داور سوت شروع بازی را می دمد ما تلاش خود را آغاز می کنیم و تا زمانی که در سوت خود ندمد ما دست از تلاش بر نمی داریم. ضمن اینکه تکرار می کنم همگی ما این موفقیت را مدیون رهبری خوب سرمربی تیم هستیم. او تاکتیک های خوبی را برای بازی انتخاب می کند و از همه مهمتر به همه ما برای بازی آرامش می دهد. این اتفاق خوبی است و موجب می شود که ما راحت فوتبال کنیم.

7474