پیشگوی مالیایی در نقش فرشته نجات فولاد

پیشگوی مالیایی در نقش فرشته نجات فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- پیش‌بینی درست مدافع مالیایی فولاد اولین برد این تیم در رقابتهای فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، اولین گل موسی کولیبالی در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد فولاد یک برد فوق‌العاده شیرین را مقابل حریف ترکمنستانی‌اش جشن بگیرد و بالاخره بدشانسی‌های این تیم در فصل جدید ACL تمام شود.

فولاد جلوی الغرافه تیم برتر میدان بود و حتی تیر دروازه شاگردان استراماچونی را هم به لرزه درآورده بود منتهی نتوانست به حریف قطری‌اش گل بزند و جلوی شباب الاهلی امارات هم در دقیقه 91 بازی برده را با مساوی عوض کرد.

دیشب هم تا قبل از گل کولیبالی، شاگردان نکونام فرصتهای زیادی مقابل حریفشان داشتند و لوسیانو پریرا و ساسان انصاری دو بار توپ را به تیر دروازه آخال زدند منتهی طلسم دروازه تیم عربستانی نهایتا توسط مدافع فولاد در دقیقه 97 شکسته شد و او از سانتر زیبای مجتبی نجاریان نهایت استفاده را برد و با یک ضربه سر غیرقابل مهار، کاری کرد که نکونام تبدیل به خوشحال‌ترین فرد روی کره زمین در آن لحظه شود!

جالب اینکه مدافع فولاد پیش‌بینی کرده بود که می‌تواند دروازه تیم ترکمنستانی را باز کند. کولیبالی بعد از بازی گفت:" در لیگ ایران هم وقتی تیم نمی‌تواند گلزنی کند من جلو می‌روم و در محوطه جریمه حریف قرار می گیرم این مساله همیشه پیش می‌آید و در ذهنم بود اگر جلو بروم می‌توانم گلزنی کنم."

عکس از مسعود اکبری

1984