مهار پنالتی ذوب‌آهن؛ بازگشت گوهری موفقیت‌آمیز بود

مهار پنالتی ذوب‌آهن؛ بازگشت گوهری موفقیت‌آمیز بود

پایگاه خبری فوتبالی – احمد گوهری دروازه‌بان آلومینیوم پس از دریافت 4 گل از تراکتور، به نیمکت تیمش منتقل شده بود اما امروز در بازی با ذوب آهن به ترکیب اصلی برگشته است.

به گزارش فوتبالی، از دقایقی پیش تیم در دیداری از هفته نهم لیگ برتر تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان در اراک مقابل هم قرار گرفته‌اند. ذوب آهن در رده سوم جدول است و آلومینیوم در رده هفتم.

در دقیقه 23 این بازی اتفاق جالبی افتاد و بیژن حیدری داور بازی یک ضربه پنالتی برای تیم میهمان گرفت. سجاد آشوری پشت ضربه ایستاد اما پنالتی او را احمد گوهری دروازه‌بان آلومینیوم گرفت.

نکته جالب در این باره این است که گوهری بعد از دو بازی غیبت در ترکیب آلومینیوم، در این بازی به ترکیب تیمش برگشته بود.  در دو بازی مقابل نساجی و استقلال محمد خلیفه جای گوهری را در ترکیب اصلی آلومینیوم گرفته بود.

گوهری در 7 بازی ابتدایی آلومینیوم در لیگ مقابل تیم‌های پرسپولیس، استقلال خوزستان، هوادار، شمس آذر، مس رفسنجان و تراکتور در دروازه قرار گرفت و در مجموع 8 گل خورد.

گوهری در بازی مقابل تراکتور 4 گل دریافت کرد و عملکرد خوبی نداشت. بعد از این بازی بود که مجتبی حسینی تصمیم گرفت دروازه تیمش را به خلیفه بسپارد. اما امروز نظر حسینی تغییر کرد.

گوهری دوباره به ترکیب اصلی برگشت و با مهار پنالتی آشوری ارزش‌های خودش را نشان داد و ثابت کرد تصمیم حسینی برای بازگرداندن او به ترکیب اصلی درست بوده است.

1359