گواردیولا با درخشش ستاره آرژانتینی، شاگردش را شکست داد

گواردیولا با درخشش ستاره آرژانتینی، شاگردش را شکست داد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد با حساب سه بر یک از سد برنلی گذشت تا فاصله اش را با لیورپول صدرنشین همچنان حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچسترسیتی و برنلی از ساعت 23 به وقت تهران در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند. این مسابقه تقابل تیم بالانشین جدول در مقابل قعرنشین محسوب می شد، زیرا سیتیزن ها با 43 امتیاز در رده سوم بودند و برنلی با 12 امتیاز در رده نوزدهم قرار داشت. همچنین وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی برای مدت زمانی زیر نظر پپ گواردیولا در سیتی بازی می کرد.

در نیمه اول مطابق انتظار، منچسترسیتی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و خولین آلوارز موفق شد در دقیقه 16 موفق شد سیتی را با یک گل پیش بیاندازد. شش دقیقه بعد از این گل، دوباره ستاره آرژانتینی برای سیتی گلزنی کرد تا پپ گواردیولا با خیالی آسوده به رختکن برود.

در نیمه دوم، رودری خیلی سریع در دقیقه 46 گل سوم را زد تا تکلیف این دیدار خیلی سریع مشخص شود. در دقیقه 90+3 امین الدخیل یکی از گل های خورده را برای برنلی جبران کرد، اما اصلاً کافی نبود و سیتی با نتیجه سه بر یک برنده شد. 

4416