واکنش سرمربی ایتالیایی به احتمال هدایت بارسلونا

واکنش سرمربی ایتالیایی به احتمال هدایت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - با توجه به این که در انتهای فصل ژاوی هرناندز قرار است بارسلونا را ترک کند، آبی و اناری ها از حالا به دنبال جذب یک سرمربی جدید هستند و باید دید که در نهایت چه کسی را به عنوان سرمربی انتخاب خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی ، روبرتو دی زربی در حال حاضر یکی از گزینه های اصلی برای هدایت بارسلونا است. این سرمربی ایتالیایی در حال حاضر هدایت برایتون را بر عهده دارد و عملکرد خوبی به همراه این تیم داشته است. شاگردان روبرتو دی زربی امروز قرار است از ساعت 18:30 به وقت ایران به مصاف فولام بروند.

روبرتو دی زربی در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی برایتون مقابل فولام، درباره حرف و حدیث هایی که وجود دارد و ممکن است او به بارسلونا و یا لیورپول برود گفت:" در حال حاضر من تنها به برایتون فکر می کنم. با برایتون قرارداد دارم و هنوز هیچ تصمیمی برای آینده ام نگرفته ام. بازیکنان جوان خوبی داریم و دوست دارم که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسیم. صد درصد تمرکز من روی برایتون است و به تیم دیگری فکر نمی کنم."

علاوه بر بارسلونا نام روبرتو دی زربی اطراف لیورپول هم مطرح شده است چرا که یورگن کلوپ هم در آخرین فصل حضورش در لیورپول قرار دارد.

1471