رونمایی هالند از جدیدترین خودرویش: بنز 3.2 میلیون یورویی

رونمایی هالند از جدیدترین خودرویش: بنز 3.2 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی یکی از بهترین بازیکنان دنیا به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، هالند با هجده گل در لیگ انگلیس و شش گل در لیگ قهرمانان اروپا، فصل خوبی را داشته و امید زیادی دارد تا بالاخره اولین توپ طلای دوران فوتبالش را کسب کند. 

زندگی هالند در خارج از میادین فوتبال نیز خوب پیش می رود چرا که او به تازگی یک خودروی لوکس و گرانقیمت را به پارکینگ خودروهایش اضافه کرده است: خودروی مرسدس AMG-One.

ستاره نروژی که رابطه خوبی با اوله ارتواگ کلکسیونر سرشناس دارد، اخیرا یک خودروی گرانقیمت را از او خریده است. موتور خودروی جدید هالند، شخصی سازی شده و دقیقا موتور همان خودرویی است که در مسابقات فرمول یک مورد استفاده قرار می گیرد و در هفت قهرمانی این تیم بین سالهای 2014 تا 2020 استفاده شده است.

هالند برای خرید خودروی جدید خود 3.2 میلیون یورو هزینه کرده است که البته برای بازیکنی که هفته ای 1.05 میلیون یورو دستمزد می گیرد، مبلغ بالایی نیست و توانسته با جمع کردن سه هفته از حقوقش، آن را بخرد. این خودرو، هزار اسب بخار قدرت دارد و می تواند به سرعت 352 کیلومتر بر ساعت برسد. 

فقط برخی از مشهورترین و ثروتمندترین شخصیت های جهان نظیر دیوید کولتیارد و والتری بوتاس راننده، تیریاک تاجر ورزشی یا مالک والبرگ بازیگر هالیوود صاحب مدل خودروی مشابهی با هالند هستند. 

هالند علاقه زیادی به خودروها دارد و یک خودروی فراری اس پی 2 مونزا هم در پارکینگ خود دارد که زلاتان ابراهیموویچ هم نمونه مشابهی از آن را خریده است. قیمت این خودرو 1.8 میلیون یورو است که تا پیش از این، گران ترین خودروی هالند بود اما حالا مرسدس جدیدش این رکورد را شکسته است.  هالند خودروهای دیگری نظیر رولز رویس کالینان، رنج روور اسپورت P510e، مرسدس  GLE 63 S 4Matic  یا آئودی آر اس 6 را هم در پارکینگ خود دارد. 

4125