غیبت دو ملی پوش انگلیسی منچسترسیتی برای بازی مقابل آرسنال تایید شد

غیبت دو ملی پوش انگلیسی منچسترسیتی برای بازی مقابل آرسنال تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی- جان استونز و کایل واکر دو بازیکن انگلیسی منچسترسیتی که در بازی های ملی دچار مصدومیت شدند؛ تایید شد که هر دو بازیکن در بازی منچسترسیتی مقابل آرسنال غائب خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در دیداری تعیین کننده برای قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه در استادیوم اتحاد میزبان آرسنال خواهد بود. اما بازیکنان کلیدی دو تیم با مصدومیت مواجه هستند.

خبر بد برای منچسترسیتی در خط دفاع، نبود کایل واکر و جان استونز است که هر دو به دلیل مصدومیت به بازی نمی‌رسند. این خبر آخر هفته در کنفرانس خبری پپ گواردیولا تایید شد تا او این دو بازیکن کلیدی خود را در این نبرد حساس در اختیار نداشته باشد.

پپ گواردیولا در مورد بازیکنان مصدوم تیمش گفت: "وضعیت ادرسون خیلی بهتر شده کایل و جان در لیست حضور ندارند. همین هست که هست."

سرمربی اسپانیایی سیتی ممکن است در روز یک‌شنبه تغییراتی را در خط دفاعی انجام دهد، او از تلاش ادرسون برای بازگشت، دروازه‌بانی که پس از از دست دادن دیدار سیتی در جام حذفی مقابل نیوکاسل قبل از تعطیلات بین‌المللی، سپاس‌گزار خواهد بود.

پیش از این نیز تایید شد که کوین دی‌بروینه و جک گریلیش نیز به تمرینات منچسترسیتی برگشته اند و برای بازی روز یک‌شنبه مقابل آرسنال آماده خواهند بود.

۱۴۲۸