درخواست پوچتینو از هواداران ناراضی چلسی

درخواست پوچتینو از هواداران ناراضی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، پس از اینکه هواداران این تیم در بازی مقابل لسترسیتی، رحیم استرلینگ را هو کردند، خواهان پایان دادن به این اتفاق شد.

به گزارش فوتبالی، نونی مادوئکه، هم تیمی استرلینگ، اولین نفری بود که حمایت خود از استرلینگ را نشان داد و گفت که انتقادات وارده به استرلینگ، بیش از حد و ناعادلانه هستند. پوچتینو نیز هنگامی که تصمیم گرفت تا در دقیقه 78 بازی به جای استرلینگ، مودریک را از زمین بازی بیرون بکشد، با واکنش منفی هواداران روبرو شد. 

حال پوچتینو ادعا کرده که بازیکنان باید به هواداران نشان دهند که باشگاه برای رسیدن به موفقیت در اختیار افراد درستی قرار گرفته است. او در اینباره افزود:" مسئله مهم در حال حاضر این است که آرامش خود را حفظ کنیم و وضعیت را قبول کنیم. با توجه به تجربه ما، مهم‌ترین مسئله این است که این مسائل را مدیریت کنیم. ما درباره یک بازیکن بسیار با تجربه صحبت می‌کنیم. من واقعا باور دارم که طرفداران عاشق باشگاه هستند و از بازیکنانمان حمایت می‌کنند و مطمئنم که از او و باقی بازیکنانمان حمایت خواهند کرد. می‌دانم که بازیکنان باید هم تیمی‌های خوبی باشند و می‌توانند و صحبت کنند و احساس خود را بیان کنند اما باید مراقب باشیم که چگونه صحبت می‌کنیم زیرا باید رابطه قدرتمندی بین همه افراد ایجاد شود. مهم‌ترین نکته این است که رحیم بازیکن بسیار باتجربه ای است. قطعا او درک می‌کند. بعد از بازی شرایط را شرح دادیم و حالا باید از این موضوع عبور کنیم و تلاش کنیم تا به خودمان کمک کنیم و از بازیکنان حمایت کنیم، این مسئولیت ماست."

2102