ناراحتی کاپیتان منچستریونایتد از کامبک خوردن مقابل چلسی

ناراحتی کاپیتان منچستریونایتد از کامبک خوردن مقابل چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد می گوید آن ها با دستان خودشان بازی را به چلسی واگذار کردند.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از چهارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم های چلسی و منچستریونایتد در استمفورد بریج به مصاف هم رفتند. آبی های لندن با دو گل از کانر گلگر و کول پالمر از حریف پیش افتادند، اما شاگردان اریک تن هاگ با گل های آلخاندرو گارناچو (2 بار) و برونو فرناندز به بازی برگشتند و حتی 3-2 نیز جلو افتادند، اما در آخرین ثانیه های بازی، پالمر 2 گل مهم برای چلسی زد تا پوچتینو و شاگردانش با حساب 4-3 برنده شوند.

به نقل از سایت گل، کاپیتان پرتغالی شیاطین سرخ راجع به این به TNT Sports گفت: "بازی را در دستان خودمان داشتیم و آن را واگذار کردیم. بسیار ناراحت کننده است. هضم کردن این شکست واقعاً سخت است. کنترل خوبی روی بازی در دقایق پایانی داشتیم. اما در پایان، آن ها دو فرصت به دست آوردند و 2 گل زدند. باید سریع تر عمل می کردیم. در چند بازی گذشته، شوت های بسیاری روانه دروازه ما شده. به نظرم در دفاع کردن مشکل داریم و حریفان خیلی راحت به محوطه جریمه می رسند. حالا باید به فکر بازی بزرگ روز یک شنبه مقابل لیورپول باشیم."

4416