مورایس به دربی رسید؛ تونل وحشت روی سکوها

مورایس به دربی رسید؛ تونل وحشت روی سکوها

پایگاه خبری فوتبالی- سکوها در دربی اصفهان در انتظار ژوزه مورایس هستند. از دست دادن حتی یک امتیاز در این بازی هم سکوها را یکصدا علیه مورایس خواهد کرد!

به گزارش فوتبالی، دربی اصفهان اگر فقط دو هفته زودتر قرار بود برگزار شود احتمالا سرنوشت کاملا متفاوتی پیدا می‌کرد. در آن موقع قرار بود تیمی که مدت‌هاست نبرده و سرمربی‌اش به استعفا فکر می‌کند به مصاف تیمی برود که روی دور برد افتاده و به دنبال سه امتیاز برای نزدیک شدن به قهرمانی است. در این هفته اما دربی اصفهان در شرایطی کاملا متفاوت برگزار می‌شود. ذوب‌آهن بعد از یک برد مقتدرانه آن هم در تبریز و آن هم با 4 گل با اعتماد به نفس کامل به مصاف تیمی می‌آید که مربی‌اش حتی اگر به استعفا هم فکر نکند احتمالا زمان زیادی برای ماندن ندارد.

ژوزه مورایس برای اعاده حیثیت به این بازی می‌آید، اگرچه به خوبی می‌داند سه امتیاز این بازی دردی از او دوا نخواهد کرد اما از دست دادن این سه امتیاز قطعا دردهای خودش و تیمش را بیشتر خواهد کرد.

 به همین دلیل او جایی برای باخت نمی‌بیند و البته از آن سو هم محمد ربیعی نمی‌خواهد به جایگاه یک مربی بازنده مجبور به استعفا برگردد. سپاهان در بازی رفت در شرایطی کاملا متفاوت با این روزها برنده دربی اصفهان شد اما ذوبی‌ها زمان زیادی و حدودا دو سال است که حریف همشهری را که در این مدت همیشه قوی‌تر از آنها بوده شکست نداده‌اند.

 این بازی بهترین موقعیت برای محمد ربیعی است تا تیمی را که هنوز هم از لحاظ مالی و ستاره و اقتدار بسیار بالاتر از آنهاست در شرایط ضعف شکست بدهد و با 2 پیروزی مقابل 2 مدعی قهرمانی روزهای شیرین را به جمع سبزپوشان برگرداند. از آن سو هم مورایس به غیر از برد در این بازی هیچ گزینه‌ای پیش روی خود نمی‌بیند. طوفان زرد اگر در این بازی برنده نشود احتمالا تلفات زیادی را به جای خواهد گذاشت.

4326