هالند در خطر از دست دادن کفش طلای لیگ انگلیس

هالند در خطر از دست دادن کفش طلای لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی منچسترسیتی به علت مصدومیت های پرشمار و افت در برخی بازیها نتوانسته آمار فصل گذشته اش را تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، هالند فصل گذشته انواع رکوردها را شکست و با اقتدار به آقای گل لیگ انگلیس تبدیل شده بود. ارلینگ با وجود همه مشکلاتش تا این هفته همچنان با 20 گل، بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس بود اما پوکری که کول پالمر انجام داد، همه چیز را عوض شد.

کول پالمر با ثبت چهار گل در مقابل اورتون، نمایش فوق العاده ای از خود ارائه داد و بدین ترتیب حالا او هم 20 گله است. در حقیقت در فاصله پنج تا شش بازی به پایان لیگ انگلیس، به نظر می رسد که هالند خطر از دست دادن آقای گلی را به صورت جدی حس می کند.

هالند و پالمر با 20 گل در صدر جدول گلزنان لیگ انگلیس قرار دارند و اولی واتکینس از استون ویلا با 19 گل در تعقیب آنهاست. الکساندر ایساک از نیوکاسل، محمد صلاح از لیورپول و دومینیک سولانکه از بورنموث با 17 گل در رده های بعدی هستند.

سیتی فعلا صدر جدول لیگ انگلیس را تصاحب کرده و از رقبایش همچون آرسنال و لیورپول فاصله گرفته و باید دید که آیا هالند هم می تواند آقای گلی را کسب کند یا نه!

4125