اسطوره بارسلونا وارد دنیای مربیگری می‌شود؟

اسطوره بارسلونا وارد دنیای مربیگری می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا هافبک سابق بارسلونا در تابستان گذشته قراردادش را با ویسل کوبه فسخ کرد و بعد از آن راهی لیگ امارات شد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که به زودی 40 ساله می شود، به باشگاه الامارات ملحق شده است. این باشگاه در سال 2020 فاتح جام حذفی و سوپرجام امارات شد اما بعد از آن دچار افت شد و حالا برای بقا در لیگ امارات می جنگد.

اینیستا پس از شش سال حضور در ژاپن،  به تنها اسپانیایی تاریخ  تبدیل شد که که در سال 2019 فاتح جام امپراطوری شه و سوپرجام ژاپن در سال 2020 را کسب کرد.  اینیستا در تابستان گذشته  تصمیم گرفت که راهی لیگ امارات شود. کمی بعد از او نوبت پاکو آلکاسر بود که به الامارات ملحق شود و حالا گفته می شود که اینیستا ممکن است که به زودی هدایت تیم اماراتی را به عهده بگیرد. 

یوسف البتران مدیر باشگاه الامارات در مورد احتمال حضور اینیستا روی نیمکت این تیم در فصل آینده گفت:" گزینه دشواری است هر چند که آن را رد نمی کنم. قرارداد اینیستا در پایان فصل به اتمام می رسد هر چند که بند یک طرفه برای تمدید یک ساله در قراردادش وجود دارد. همه چیز به این بستگی دارد که فصل آینده هم در لیگ دسته اول امارات حضور داشته باشیم یا نه."

در حال حاضر تیم اینیستا و آلکاسر در رده یکی مانده به آخر در جدول قرار دارد و فقط 9 امتیاز کسب کرده و هشت امتیاز تا عجمان و حضور در منطقه بقا فاصله دارد. 

4125