گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، آویسپا فوکوئوکا در هفته هشتم جی لیگ ژاپن میزبان سانفریس بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. شهاب زاهدی 77 دقیقه در زمین حضور داشت و تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند. آویسپا با 10 امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار دارد.

سامان قدوس (برنتفورد)

در چارچوب رقابتهای هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، برنتفورد به مصاف شفیلد یونایتد رفت و با دو گل پیروز شد. سامان قدوس در این دیدار هم فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود. برنتفورد با این پیروزی 32 امتیازی شد و به رده چهاردهم صعود کرد.

عارف غلامی (ویلژ موستار)

ویلژ موستار در شبی که عارف غلامی را در ترکیب خود داشت به مصاف زرینسکی موستار رفت و با یک گل مغلوب این تیم شد. ویلژ موستار تاپایان هفته بیست و ششم با 43 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر بوسنی قرار دارد.

علی کریمی (کایسری اسپور)، میلاد محمدی (آدانا دمیراسپور)

در هفته سی و دوم سوپرلیگ ترکیه کایسری اسپور و آدانا دمیراسپور به مصاف هم رفتند که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. میلاد محمدی به طور کامل برای تیمش بازی کرد و علی کریمی در لیست تیمش برای این دیدار حضور نداشت.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

وسترلو در رقابتهای این هفته لیگ بلژیک میهمان مشلان بود و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. اللهیار صیادمنش که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در دقیقه 3+90 وارد زمین شد. 

مهدی طارمی (پورتو)

در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف فامالیکائو رفت و به تساوی دو بر دو رسید. مهدی طارمی از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و گل دوم و تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند. پورتو با 59 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

محمد قربانی (اورنبورگ)

اورنبورگ در حضور 32 دقیقه‌ای محمد قربانی موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد نیژنی عبور کند. اورنبورگ درحال حاضر با 26 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

علیرضا جهانبخش (فاینورد)

فاینورد در هفته سی‌ام لیگ هلند با یک گل فورتونا سیتارد را شکست داد. علیرضا جهانبخش از دقیقه ۸۳ وارد بازی شد. فاینورد با ۷۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

محمد محبی (روستوف)

روستف در هفته بیست‌وچهارم لیگ روسیه به مصاف فاکل رفت و با نتیجه یک بر صفر برنده شد. محمد محبی که از ابتدا در ترکیب حضور داشت، در دقیقه 68 به دلیل مصدومیت تعویض شد. روستوف با 34 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد.

سعید مهری (آپوئل)

آپوئل در هفته پنجم گروه قهرمانی لیگ قبرس مقابل پافوس به میدان رفت و موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. سعید مهری در این دیدار نیمکت نشین بود. آپوئل صدرنشین لیگ قبرس است.

احسان حاج صفی (آ.ا.ک آتن)، کریم انصاری فرد (آریس سالونیک)

آ.ا.ک آتن و آریس سالونیک در هفته پنجم گروه قهرمانی سوپرلیگ یونان به مصاف هم رفتند و یاران احسان حاج صفی موفق شدند با دو گل پیروز شوند. احسان حاج صفی به طور کامل بازی کرد و پاس گل اول تیمش را ارسال کرد، کریم انصاری فرد هم که از ابتدا در ترکیب حضور داشت در دقیقه 75 تعویض شد.آ.ا.ک آتن در رده نخست و آریس سالونیک در رده پنجم گروه قهرمانی سوپرلیگ یونان قرار دارد.

امیر عابدزاده (ماریتیمو)

ماریتیمو در غیاب امیر عابدزاده به تساوی بدون گل مقابل سانتا کلارا دست یافت. ماریتیمو تا پایان هفته بیست و نهم لیگ 2 پرتغال، با 51 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

مهدی قاید (الاتحاد کلبا)، احمد نوراللهی (الوحده)

الاتحاد کلبا و الوحده در هفته نوزدهم لیگ امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود یاران مهدی قایدی به پایان رسید. مهدی قایدی از ابتدا در ترکیب بود و در دقیقه 1+90 تعویض شد و احمد نوراللهی به طور کامل برای تیمش بازی کرد. الوحده با 34 امتیاز در رده چهارم و الاتحاد کلبا با 20 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

2636