کیوسک/ ساخت کارتون فوتبالیست‌ها از روی ایرانی‌ها

کیوسک/ ساخت کارتون فوتبالیست‌ها از روی ایرانی‌ها

وبسایت رسمی برنامه نود - مقام تاریخی تیم ملی فوتسال و صعود آسان استقلال تیترهای اصلی روزنامه‌های ورزشی امروز(یکشنبه 11 مهر) است.

"گل" در صفحه یک خود شدیدا از بازیکنان خارجی پرسپولیس انتقاد کرده است. خداداد عزیزی این بازیکنان را به تمسخر گرفته و دیگر کارشناسان هم سطح فنی این بازیکنان را پایین دانستند.

خبرورزشی سوم شدن فوتسال را روی جلد آورده و به تمجید از فوتسالیست ها پرداخته است. ضمن اینکه خالق کارتون فوتبالیست ها عنوان کرده ایده این کارتون پرطرفدار را از روی ایرانی ها گرفته است. خبرورزشی گزارشی هم درباره خطر تعلیق ورزش ایران دارد.

ابرارورزشی دو خبر مهم در صفحه یک خود دارد؛ برنز گرفتن فوتسال و صعود آسان استقلال.

پیروزی عذرخواهی برانکو از هواداران را تیتر یک کرده و از پرسپولیسی ها خواسته به حمایت از برانکو ادامه دهند. این روزنامه به این صحبت منصوریان که از لیگ انگلیس پیشنهاد دارد را به حالت شوخی نگاه کرده است.

"پرواز از مرداب" تیتر استقلال جوان برای بازی دیروز استقلال است. استقلال جوان همچنان به بازی پرسپولیس-قشقایی توجه دارد و دست از سر قرمزها برنمی دارد.

روزنامه 90 حضور نوجوانان در فینال امروز را تیتر و عکس یک خود کرده است. تیم نوجوانان ایران امروز در فینال آسیا با عراق بازی دارد. این روزنامه چند تیتر هم در تمجید از تیم قشقایی دارد.

ایران ورزشی در صفحه یک خود به سوم شدن فوتسال و برد استقلال توجه ویژه داشته است. "حماسه سازان" تیتر این روزنامه برای فوتسالیست هاست. ایران ورزشی مصاحبه ای هم با سعید عزت اللهی به مناسبت 20 ساله شدن این بازیکن دارد.

شوت تیتر اشک شوق را برگزیده و اشاره به برد فوتسال، صعود استقلال و قهرمانی یک دختر ووشوکار دارد.

هدف به سراغ پیشنهاد انگلیسی منصوریان رفته و این صحبت سرمربی آبی ها که گفته بازارگرمی نکرده است را تیتر کرده است.

57189