چلسی چگونه پول خرید تیمو ورنر را جور می کند؟

چلسی چگونه پول خرید تیمو ورنر را جور می کند؟

خبرگزاری فوتبالی - چلسی یکی از تیم هایی است که بیترین بازیکن قرضی را در اروپا دارد و حالا می خواهد از پول فروش این بازیکنان قرضی استفاده کند تا تیمو ورنر مهاجم لایپزیش را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان قرضی چلسی روی هم 88 میلیون یورو می ارزند و اگر چلسی بخواهد این بازیکنان را به فروش برساند درآمد خوبی کسب خواهد کرد. در حقیقت فیفا در نظر دارد که تعداد بازیکنان قرضی تیم ها را محدود کند و به همین خاطر چلسی چاره ای جز فروش قرضی ها ندارد تا 60 میلیون یوروی جذب ورنر را جور کند.

باکایوکو در موناکو با ارزش 25.5 میلیون یورو، پاسالیچ در آتالانتا با 16 ، زاپاکاستا در رم با 12 ، کندی در ختافه با 9.5 ، آپادو در لایپزیش با 9 ، موزس در اینتر با 6.8 ، درینکواتر در استون ویلا با 4.8 ، عبدالرحمان بابا در مایورکا با 2.4 ، چارلی موسوندا در ویتسه با یک، ناتان  در اتلتیکو مینیرو با 0.8  و لوکاس پیازون از ریو آوه با 0.6 میلیون یورو ارزشمندترین بازیکنان قرضی رئال مادرید در تیم های دیگر هستند.

البته در بحران کرونا فروش بازیکنان آسان نیست اما اگر چلسی بخواهد این بازیکنان قرضی را بفروشد، هیچ بعید نیست که بتوانند پول خرید ورنر را جور کنند و بازیکن آلمانی را به خدمت بگیرند.