مدیر لایپزیش و تکذیب توافق ورنر با چلسی؛ هنوز توافق صورت نگرفته

مدیر لایپزیش و تکذیب توافق ورنر با چلسی؛ هنوز توافق صورت نگرفته

خبرگزاری فوتبالی – مدیر باشگاه لایپزیش انتقال قطعی ورنر به چلسی را تکذیب کرد و گفت هنوز هیچ مذاکره‌ای بین آن‌ها و چلسی رخ نداده است.
به گزارش فوتبالی، اینتر میلان و یوونتوس نباید ماجرای ورنر را تمام شده بدانند زیرا طبق گفته‌های رئیس لایپزیش این بازیکن هنوز رسما به چلسی نپیوسته و بند فسخ قراردادش هنوز فعال نشده است.
چندی پیش اخباری در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد کار انتقال ورنر به چلسی تمام شده و بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی‌اش فعال شده است و باید او را بازیکن چلسی دانست. حالا اما اولیور مینتزلاف، مدیر باشگاه لایپزیش به اسکای اسپرت گفته: مهم‌ترین مسئله تمدید قرارداد با او بود که تابستان گذشته انجام شد. طبیعی است که در قراردادش بند فسخ هم وحود داشته باشد تا به آینده‌اش فکر کند. حالا تیمو کنترل شرایط را بر عهده گرفته نه ما. او بند فسخ را هنوز فعال نکرده و ما هم با باشگاهی صحبت نکرده‌ایم تا او را انتقال دهیم. چه چلسی و چه تیم‌های دیگر.
مینتزلاف در ادامه افزود: در نهایت باید بگویم اتفاقی رخ نداده که ما آن را رسما در رسانه‌ها بیان کنیم. تیمو بازیکن لایپزیش است و چند هفته پیش فهمیدیم که قرار است او در فصل نقل و انتقالات جا به جا شود. تا اینجای کار، هیچ اتفاقی نیفتاده است.

1101