غیر رسمی؛ تیمو ورنر فصل آینده لباس چلسی را بر تن می‌کند

غیر رسمی؛ تیمو ورنر فصل آینده لباس چلسی را بر تن می‌کند

خبرگزاری فوتبالی – شب گذشته چند رسانه اعلام کردند توافقات بین دو باشگاه چلسی و لایپزیش انجام شده و تیمو ورنر پیراهن چلسی را در فصل آینده خواهد پوشید.
به گزارش فوتبالی، سایت گل در همین زمینه نوشته، چلسی حاضر شده تا بند فسخ ۵۴ میلیون پوندی ورنر را فعال کند و با این تیم بر سر انتقال این مهاجم جوان و آینده‌دار به توافق برسد. ورنر ۲۴ ساله تا اینجای فصل در ۲۹ بازی برای لایپزیش توانسته ۲۵ گل بزند و تیم‌های بزرگی چون بایرن مونیخ، رئال مادرید و لیورپول را خواهان خود ببیند. گل نوشته تماس‌هایی بین دو باشگاه صورت گرفته و به این ترتیب ورنر با احتمال زیادی به چلسی می‌پیوندد. بند فسخ ورنر بین ۵۰ تا ۵۴ میلیون پوند ارزش داشت و این مبلغ به پیشروی لایپزیش در لیگ قهرمانان بستگی داشت که آن‌ها توانستند با برتری مقابل تاتنهام به جمع ۸ تیم برتر مرحله پایانی برسند.
لمپارد پیشتر اعلام کرده بود قرار است تصمیمات تازه‌ای درباره اضافه کردن بازیکنانی جدید بگیرد. در همین زمینه هم مدیران چلسی دستمزد سالیانه ۹ میلیون پوند را به ورنر پیشنهاد داده‌اند. بند فسخ ورنر در فصل نقل و انتقالات زمستانی ۳۶ میلیون پوند ارزش داشت اما او تصمیمی به جدایی نگرفته بود ورنر حالا در یک قدمی پوشیدن پیراهن چلسی قرار دارد و باید انتقال او را قطعی دانست.

1101