انتقال تیمو ورنر به چلسی یک ماه به تعویق افتاد

انتقال تیمو ورنر به چلسی یک ماه به تعویق افتاد

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که انتقال تیمو ورنر مهاجم آلمانی لایپزیش به چلسی قطعی به نظر می رسد اما حداقل یک ماه دیگر باید منتظر نهایی شدن این اتفاق باشیم.

به گزارش فوتبالی، نشریه آلمانی بیلد که از توافق باشگاه انگلیسی و بازیکن آلمانی خبر داده بود حالا اعلام کرده است که رقم فسخ قرارداد 53 میلیون یورویی ورنر تا 25 تیر اعتبار دارد آن هم در حالی که قبلا اعلام شده بود که زمان اتمام اجرای این رقم فسخ قرارداد روز 25 خرداد است. بدین ترتیب چلسی باید صبور باشد چرا که یک ماه دیگر برای این خرید فرصت دارند.

چلسی به همین خاطر ترجیح می دهد که منتظر شروع لیگ انگلیس از روز 28 اردیبهشت بماند و بدون عجله تصمیم بگیرد. توافق انها با آقای گل لایپزیش در این فصل با 25 گل در بوندسلیگا قطعی است. ورنر به هیچ گزینه ای جز چلسی فکر نمی کند و به همین خاطر پینهاد لیورپول و چلسی را رد کرده است.

ملی پوش آلمانی با قراردادی پنج ساله راهی استمفوردبریج می شود و به پردرآمدترین بازیکن آبی ها تبدیل می شود. او سالانه ده میلیون یورو دریافت خواهد کرد و فرانک لمپارد سرمربی چلسی نیز علاقه خاصی به او دارد. به هر صورت به نظر می رسد که ورنر در کنار زیاش خریدهای مهم چلسی در فاز هجومی خواهند بود.