بایرن مونیخ در آستانه جذب پدیده هلندی

بایرن مونیخ در آستانه جذب پدیده هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - بارت وربروخن دروازه بان  اندرلخت توجه باشگاه های بزرگ اروپا به را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان هلندی فقط 20 سال سن دارد که توجه رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند را هم به خود جلب کرده و با عملکرد درخشانش در لیگ کنفرانس باعث شده تا باشگاه های بزرگ به دنبال خریدنش باشند.

بایرن مونیخ به دنبال ایجاد تغییرات درون دروازه است و وربروخن به عنوان جواهری آینده دار نگاه آنها را به خود جلب کرده است. بایرن مونیخ در زمستان گذشته با مصدومیت مانوئل نویر به سراغ خرید سومر رفت اما آنها به دنبال جذب چهره های جوان تر درون دروازه خود هستند. 

الکس نوبل دروازه بانی که بایرن مونیخ در سالهای اخیر به شکل ویژه ای روی او حساب کرده بود، در حال حاضر قرضی در موناکو حضور دارد و البته تمایلی به حضور در ترکیب باواریایی ها در فصل آینده ندارد. به همین خاطر بایرن به گزینه های مختلفی فکر می کند که وربروخن یکی از این نفرات است.

این دروازه بان هلندی عملکرد درخشانی در لیگ بلژیک داشته که در این فصل در 36 بازی خود 42 گل خورده و سیزده کلین شیت داشته است. بایرن مونیخ روی او به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده حساب می کند چرا که قیمتش در سایت ترانسفرمارکت در حال حاضر فقط پنج میلیون یورو است.

4125