دفاع تمام قد لوییس ساها از کاپیتان منچستریونایتد

دفاع تمام قد لوییس ساها از کاپیتان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- لوییس ساها مهاجم سابق منچستریونایتد، به دفاع از برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد پرداخت.

 به گزارش فوتبالی ، مهاجم فرانسوی سابق شیاطین سرخ ادعا کرد که این بازیکن پرتغالی تمام تلاش خود را برای باشگاه انجام داده است. کاپیتان منچستریونایتد اخیرا به دلیل دریافت یک کارت زرد در شکست تحقیرآمیز ۳-۰ این باشگاه مقابل بورنموث به شدت مورد انتقاد قرار گرفت که باعث شد او را از بازی حساس آتی آنها مقابل لیورپول در آنفیلد در روز یکشنبه محروم کند. اما لوییز ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، به دفاع از فرناندز پرداخت و مدعی شد که تعهد هافبک پرتغالی به پیراهن باشگاه غیرقابل انکار است.

ساها در صحبت با PaddyPower گفت: "من از برونو فرناندز دفاع خواهم کرد، حتی اگر او یک کارت زرد احمقانه دریافت کرده باشد. نوع شخصیت او واقعاً در تیم منچستریونایتد مورد نیاز است. افراد مختلف کامل نیستند و کاپیتان های دیگر هم مرتکب اشتباهاتی شده اند و به خاطر خطاهای خشن حتی کارت قرمز دریافت می کنند. مردم همیشه انتقاد می کنند و همین چند ماه پیش، کاپیتانی برونو زیر سوال رفت. من واقعا متاسفم زیرا برونو تلاش بسیاری را انجام می دهد. او همیشه می دود و زندگی خود را وقف منچستریونایتد می کند. کیفیتی که او در به نمایش می گذارد شبیه هیچکس دیگری نیست."

ساها افزود: " مردم همیشه راهی برای انتقاد از برونو پیدا خواهند کرد، زیرا برونو بیش از حد احساسی است. سایر بازیکنان هم باید تلاش کنند و کارهایی که باید را انجام دهند. او فقط یک انسان است که سعی می کند همه تلاشش را ارائه دهد." این ملی پوش پرتغالی در جریان درگیری آنها مقابل بورنموث به دلیل مشاجره با داور در اواخر بازی اخطار گرفت. این اخطار پنجمین کارت زرد او در این فصل بود که به این معنی است که او نمی تواند روز یکشنبه مقابل لیورپول، صدرنشین لیگ و دشمن جدی منچستریونایتد به میدان برود.

۱۰۰۹